Headlight Disco

Tác giả: Ben Romans & Ethan Mentzer

Ca sỹ thể hiện: The Click Five

I've been knocking so. Come to your front door. Well, your TV's on so i. Know your home for sure. I got a new set of wheels. We can go for a ride. Why you waiting the. Night has just begun. I'm gonna make you come to.

Headlines

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Drake

I might be too strong out on compliments. Overdose on confidence. Started not to give a fuck and stopped fearing the consequence. Drinking every night because we drink to my accomplishments. Faded way too long.

Heart Like Mine

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Bee Gees

Night grows cold. I've been lonely so much. Out of reach. Save it only for me. Nothing in life is the same. And the sooner we stop to start. And there's a heart like mine. Somewhere in this world. There's a heart like.

Heart Vacancy

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: The Wanted

1. I hear your heart cry for love. But you won't let me make it right. You were hurt, but I decided. That you were worth the fight. Every night, you lock up. You won't let me come inside. But the look in your eyes. I can.

Heartbreaker

Tác giả: Justin Bieber; Brandon Green & Xavier Smith & Tony Scales

Ca sỹ thể hiện: Justin Bieber

1. Girl you don't know how I feel. Since you been away oh baby. Any chance that you could take my call? If you got you today. You say that you don't wanna talk but it's cool. Been thinkin' about you all day long, hopin.

Hello My Love

Tác giả: Ed Sheeran & Steve Mac

Ca sỹ thể hiện: Westlife

No one knows 'bout the things that I've been through with you. There were times I drive you nearly mental. But when you're mad, you're still beautiful. And I know that I'm punching way above. So lucky that we fell.

Here I Go Again

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Whitesnake

1. I dont know where Im going. But, I sure know where Ive been. Hanging on the promises. In songs of yesterday. An Ive made up my mind. I aint wasting no more time. But, here I go again. Here I go again. Tho I keep.

Here We Go Around Again

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Mariah Carey

Let me tell you something, baby. Whoo! Ooh-ooh-ooh. Yeah. I wish I understood. Why I can't get over you at all. You push me to the side. But I come a-running when you call (Come a-running). You step outside my life. And.

Hey Lil' Mama

Tác giả: Juke Ross

Ca sỹ thể hiện: Juke Ross

Hey little mama. Hope you're doing fine. Last time I saw you. Was when we said goodbye. Hey little mama. Hope your dreams came true. Still chasing mine. But last night I dreamed of you. And your.

Hey Mama

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Afrojack & David Guetta & Nicki Minaj & Bebe Rexha

Yes I'll be your woman. Yes I'll be your baby. Yes I'll be whatever, just tell me when you're ready. Yes I'll be your girl, forever your lady. You ain't gotta worry, I'm down for you baby. Best believe.