When You're Alone

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Lucas & Steve & Kieszaư

Do you. Think of me when you're alone. Hate it. Then think about me some more. Loving you was better in my head. I need more than your body in my bed. I wanna feel it all. My temple and my soul. Loving.

Where Them Girls At

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Flo Rida & David Guetta & Nicki Minaj

So many girls in here, where do I begin? I seen this one, I'm about to go in. Then she said, I'm here with my friends. She got me thinking and that's when I said. Where them girls at, girls at? Where them girls.

Woo

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Rihanna & Travis Scott

Woo. Woo, woo, yeah. Woo, woo, yeah. Aw yeah, aw yeah, aw yeah. I bet she could never make you cry. Cause the scars on your heart are still mine. Tell me that she couldn't get.

Woohoo

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Christina Aguilera & Nicki Minaj

You know you really wanna (hey), wanna taste my. You know you wanna get a peek wanna see my. You know you wanna put your lips where my hips are. Kiss on my (woohoo) all over my (woohoo). All the boys think it's.

Wordplay

Tác giả: Kevin Kadish & Jason Mraz

Ca sỹ thể hiện: Jason Mraz

1. I've been all around the world. I've been a new sensation. But it doesn't really matter. In this generation. The sophomore slump is an uphill battle. And someone said that ain't my scene. 'Cause they need a new.

Worry No More

Tác giả: Diplo & Lil Yachty & Santigold

Ca sỹ thể hiện: Diplo & Lil Yachty & Santigold

I don't worry no more. Stop messing with my money now. Like a walk in the park. I got love til it runneth out. Being rich is hip as fuck. I got friends I got fun. Got no worries.

Yahhh!

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Soulja Boy & Arab

Hey, Dem 30/30 Boyz, Soulja Boy and Arab. We got somthin new for y'all. When a motherfucka be in your face. Just on your nerves, talkin shit. And you just don't wanna hear it. Just be like "yahhh, bitch,

You Right

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: The Weeknd & Doja Cat

Pre-Chorus: Doja Cat]. I got a man but, I want you. I got a man but, I want you. And it's just nerves, it's just dick. Making me think 'bout someone new. You know I got so much to say. I try to hide it in my face. And it.

Young Sinatra Ii

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Logic

Various women I'm swimming in like a shark. Hold up, that was the first one. Let me run it back and restart. Young Sinatra ripping the beat apart. Shining like a diamond. When I be rhyming. But y'all in the dark. On point.

Zipper

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Jason Derulo

Imma mark my territory. Shawty I'm an animal, slowly digging into you. Spread you like a bad story. Turn you to a criminal. Let me see you cock it back. Bang bang bang on it. Till the headboard.