Wake Up Little Surie

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Chưa Biết; The Everly Brothers

Wake up little. Susie wake up. Wake up little. Susie wake up. We've both been. Sound asleep. Wake up little. Susie and weep. The movie's over it's four o'clock and we're in trouble deep. Wake up little Susie. Wake.

Dont Wake Me Up

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Jason Chen

1. Much light in this window. Don't wake me up. Only coffee no sugar inside my cup. If i wake and u here still gimme a kiss. I was in this dreamin about to lapse. Don't wake me up, up, up, up, up. Don't wake me.

R.e.m

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Ariana Grande

Mhm. Last night, boy, I met you, yeah. When I was asleep (sleep). You're such a dream to me, mmm, woah. And it was on a day like this, yeah. If you can believe. If you can believe (If you can believe). You're such.

Wake Me Up Before You Go Go

Tác giả: Wham

Ca sỹ thể hiện: Wham!; Chưa Biết

You put the boom boom into my heart you send my soul sky high when you loving stars Jitterbug into my brain goes a bang bang till my feet do the same if something's bugging you if something's ain't right. My best friend.

Come Wake Me Up

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Rascal Flatts

I can usually drink you right off of my mind. But I miss you tonight. I can normally push you right out of my heart. But I'm too tired to fight. Yeah the whole thing begins. And I let you sink into my veins. And I feel.

Don't Wake Me Up

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Jojo & The Newton Brothers

I'm sinking, I'm falling. You lit some fire and walked away. Left me for dead, left me in chains. I'm not a fire, we're not the same. The wind is singe, you'll know my name. I lost my composure,

I Want To Wake Up With You

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Engelbert Humperdinck

1. I wanna wake up with you. I wanna reach out and know that you're there. I want you to be. The first thing that I see. I wanna wake up with you. And throughout the night. I wanna hold you tight. I wanna wake up with.

Someone Wake Me Up

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: The Veronicas

We got the same friends. We're gonna have to see each other eventually. So won't you tell me how we're gonna deal with that. (how we're gonna deal with that, how we're gonna deal with that). My CD's are at your place. And.

Wake Me Up

Tác giả: Norah Jones & Lee Alexander

Ca sỹ thể hiện: Norah Jones

Wake me up when it's over. Wake me up when it's done. When he's gone away and taken everything. Wake me up. Wake me up when the skies are clearing. When the water is still. 'Cause I will not watch the ships sail away. So.

Wake Me Up

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Avicii

1. Feeling my way through the darkness. Guided by a beating heart. I can't tell where the journey will end. But I know where to start. They tell me I'm too young to understand. They say I'm caught up in a dream. Well life.

50 Pages12345678910>»