You Save Me

Tác giả: Alicia Keys & Snoh Aalegra

Ca sỹ thể hiện: Alicia Keys & Snoh Aalegra

Yeah, well. I never thought I'd find it. But it's always been clear. All this time that I've been tryin'. You were standin' right here. I never thought I'd go far. And all this time I've been.

Bottoms Up

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Nicki Minaj & Trey Songz

Yeaaah. Come on. Its mister steal yo girl [x2]. Ay girl [x5]. Let's go. Bottoms up bottoms up (up). Ay whats in ya cup. Got a couple bottles. But a couple aint enough. Bottoms up bottoms up.

Let It Roll

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Don Johnson

Whirling like a hurricane screaming down this gate let. It roll. Just down the six pack of bud I'm like a loaded gun let. It roll. Fighting mad ain't a bad attitude finally get the time. To put the naughtys thru. Let it.

Deeper Underground

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Jamiroquai

AOOOWWW! YEAH YOU KNOW. THEYRE GONNA BRING IT DOWN NOW. THEYRE GONNA WRECK IT DOWN YEAH. SOMETHINGS COME TO ROCK ME. AND I CANT KEEP MY HEAD. I GET NERVOUS. IN THE NEW YORK CITY STREETS. WHERE MY LEGACY TREADS. I.

Devil With Blue Dress On

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Chưa Biết

Bee bee ba ba bo bo fum. Lokin' mighty nice here she comes. Winner wig pad and a sash to match. And a high heel shoes and a anligator hat. Winner pearls and the diamond rings. Got brass rings on her fingers and.

Didn't You Know How Much I Loved You

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Kellie Pickler

1. I remember the way you made love to me. Like I was all you'd ever need. Did you change your mind. Well I didn't change mine. Now here I am trying to make sense of it all. We were best friends now we don't even talk. You.

Don't Call Me Baby

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Madison Avenue

You and me we have an opportunity. And we could make it something really cool. But you you think. I'm not that kind of girl. I'm here to tell you baby. I know how to rock your world. Don't think that. I'm not strong.

Dynamite

Tác giả: Chưa Biết

I throw my hands up in the air sometimes. Saying Aoh. Gotta let go. And I wanna celebrate and live my life. Saying Aoh. Baby, let's go. I came to dance, dance, dance, dance. I hit the floor. 'Cause that's my plans, plans,

Fans

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Kings Of Leon

Homegrown. Rock to the rhythm and bop to the beat of the radio. You ain't got the slang but you got the face to play the role. You can play with me. And all the bros. Try for the courage. And try for the charity tight.

Fetish

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Far East Movement

I've got a fetish for these kicks, fe-fetish for these jeans. A fetish for my hoodie, gotta have it I'm a fiend. Fe-fetish for these kicks. A fetish for these jeans. Fetish for my hoodie, fe-fe-fetish fetish.

50 Pages<12345678910>»