LK Hát Cho Ngày Hôm Qua (TNK002)

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: The Beatles

Yesterday, all my troubles seemed so far away, now it looks as though they're here to stay, oh, I believe in yesterday. Suddenly, i'm not half the man I used to be, there's a shadow hanging over me, oh, yesterday came.

Love Machine

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Girls Aloud

1. Ladies you're damn right. You can't read a man's mind. We're living in two tribes. And heading for war. Nobody's perfect. We all gotta work it. But fellas, we're worth it. So don't break the law. Your call's late, big.

My Humps

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Black Eyed Peas

What you gon' do with all that junk? All that junk inside your trunk? I'ma get, get, get, get, you drunk, get you love drunk off my hump. My hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my hump, my.

On Fire

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Eminem

Yeah.. Ya Know?.. Critics Man. Critics Never Got Nothin Nice To Say man. You know the one thing I notice about critics man? Is.. critics never ask me how my day went. Well imma tell em. Yesterday my dog died,

One Tribe

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Black Eyed Peas

Whoa-oh-oh-oh-oh! Whoa-oh-oh-oh-oh-oh! Woah-oh-oh-oh-ooooh! Oh-woah-oh! One Tri... One Tri... One Tribe, one time, one planet, one race. It's all one blood, don't care about your face. The color of your eye or the.

Pop That

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: David Banner

Hey, baby girl, whats your name? Who you with? Do you wanna get down with this pimpin' lil' chick? Pop that thang, girl, pop, pop, pop, pop that thang, girl Hey, baby girl, whats your name? Who you with? Do you wanna get.

Reach Out

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Hilary Duff

Let's go, so bring your passport girl, I'm trying to show you the world. I know your ex did you bad but I'm your new perfect man. Dignity where you stand with just a touch of my hand. I'm trying to show you my plan, you got.

River

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Eminem & Ed Sheeran

I've been a liar, been a thief. Been a lover, been a cheat. All my sins need holy water, feel it washin' over me. Oh, little one, I don't want to admit to something. If all it's gonna cause is.

Shake Ya Ass

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Mystikal

Shake ya ass, but watch yourself. Shake ya ass, show me what you workin with. Shake ya ass, but watch yourself. Shake ya ass I came here with my dick in my hand. Don't make me leave here with my foot in yo' ass, be cool. And.

Starstruck

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Lady Gaga & Flo Rida & Space Cowboy

Groove slam, work it back. Filter that, baby bump that track. Groove slam, work it back. Filter that, baby bump that track Groove slam, work it back. Space Cowboy just play that track. Gaga in the room, so starstruck. Cherry.