Gravity Glidin

Tác giả: Masked Wolf & Tyron Hapi

Ca sỹ thể hiện: Masked Wolf

I don't got time for this bullshit (Word), loose lips. I ain't ever playin' by your rules, kid (Word), ayy (Word). Back then, didn't have the traction (Ayy). Now they want a cut (Word?), ain't that a fraction?

4 Minutes

Tác giả: Chưa Biết

Ca sỹ thể hiện: Madonna (feat. Justin Timberlake, Timbaland)

I'm outta time and all I got is 4 minutes. (Fricki fricki). 4 minutes eh. Ha ha. Yeah. Ha ha. Breakdown come on. Hey. Uh. Come on. Madonna. Come on boy I've been waiting for.

Betty

Tác giả: Taylor Swift

Ca sỹ thể hiện: Taylor Swi

Betty, I won't make assumptions. About why you switched your homeroom but. I think it's 'cause of me. Betty, one time I was riding on my skateboard. When I passed your house. It's like I couldn't breathe. You.

Church In These Streets

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Jeezy

Yeah. Oh man, you know what this shit is my nigga. I'd be lying to you if I wasn't telling you the truth. You know? Bow heads, let's pray. I just call it how I see it my nigga. I don't know no other way, you.

Concrete

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: This Wild Life

I've got feet like concrete and a head like lead. God I feel so heavy I give up and head home. I just want to be left alone. Woah. I treated you with honesty honestly you promised me promised me. Woah. You said that you.

Just Looking

Tác giả: Nhạc Ngoại

There's things i want. There's things i think i want. There's things i've had. There's things i wanna have. Do i want the dreams. The ones we're forced to see. Do i want the perfect wife. The word perfect ain't quite.

Leave The Door Open

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Bruno Mars & Anderson .Paak & Silk Sonic

Said baby, said baby, said baby. What you doin'? (What you doin'?). Where you at? (Where you at?). Oh, you got plans? (You got plans). Don't say that (Shut your.

Little Baby

Tác giả: Joan Baez

Ca sỹ thể hiện: Chưa Biết

Hush little baby don't say a word papa's gonna buy you a mockingbird and if that mockingbird don't sing papa's gonna buy you a diamond ring. And if that diamond ring is brass papa's gonna buy you a looking glass and if that.

Mmm Yeah

Tác giả: Chưa Biết

Austin M keep doing your thing. Let these boys keep slipping man. I’m not into gymnastics but I’m into flipping things. I told these women that it’s all about a team, jordan and Pippen man. So do you wanna join the.

Run Away

Tác giả: Nhạc Ngoại

Ca sỹ thể hiện: Anthem Lights

Take a breath. Take a break for a minute. Now I've gotta figure this out. I'm sick of fools. Sick of losers still winning. I get so turned around. The other shoe dropped. When I drew the last straw. Then the camels back.

50 Pages12345678910>»